حریم خصوصی

کارناکو ضمن احترام به حریم خصوصی مشتری، برای خرید، ثبت نام و ثبت نظر اطلاعاتی را از کاربران دریافت می کند. ما برای پردازش و ارسال سفارش اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تلفن مشتری را دریافت کرده و در صورت تمایل وی از این اطلاعات برای صدور فاکتور رسمی استفاده می کنیم. 

کارناکو اطلاعات را توسط کوکی (cookie) جمع آوری می کند. کوکی فایلی است که به درخواست یک سایت، توسط مرورگر ایجاد می‌شود و به سایت امکان ذخیره بازدید‌های شما و مناسب‌سازی آنها را فراهم می‌نماید. بسیاری از مرورگرها امکان غیرفعال کردن کوکی را فراهم کرده‌اند، به این منظور می‌توانید راهنمای مرورگرها را مطالعه کنید.

در طی فرآیند ثبت نام، ورود به سایت و هنگام انجام خرید پیامک هایی از سمت کارناکو برای افراد ارسال می شود. این پیام ها از شماره های 3000505، 982100003700، 9850004150، 982100082191910 بوده و صرفا جهت اطلاع رسانی می باشند.

حریم خصوصی

توجه کنید که…

حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سواستفاده احتمالی، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند. در صورتی که کاربر شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کرد، جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی کاربران باید شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایند. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر است.

کارناکو هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌داند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند.

 

در انتها…

در صورت وجود هر گونه سوال با شماره زیر تماس بگیرید.

شماره همراه: 09150452519